.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موفقیت شبکه طبرستان در جشنواره قرآنی تسنیم

برنامه سازان شبکه طبرستان در جشنواره ملی فیلم های قرآنی تسنیم حائز عناوین برتر شدند.

نخستین جشنواره ملی فیلم های قرآن وعترت " تسنیم " طی مراسمی در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اصفهان با حضور مسئولان سینمایی و رسانه ای کشور برگزیدگان خود را شناخت.

فیلم "عهدی بسته ام با تو" از شبکه طبرستان در بخش مسابقه حضور یافت که این فیلم در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین تهیه کنندگی، بهترین کارگردانی، بهترین تصویر برداری و بهترین تدوین را توسط برنامه سازان این استان کسب کرده است.

میترا روحی منش، یاسر طالبی، رضا شیروانی از شبکه استانی طبرستان کاندیدای دریافت جایزه در بخش بهترین کارگردان، بهترین تدوینگر و بهترین تصویربردار در جشنواره ملی فیلم های قرآن و عترت در اصفهان شدند.

در این مراسم، تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به فیلم عهدی بسته ام با توبه بهترین تهیه کننده میترا روحی منش و تندیس جشنواره به همراه جایزه نقدی به بهترین تدوین گران فیلم عهدی بسته ام با تو آقایان رضا شیروانی و یاسر طالبی تعلق گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسان 12 آذر 1389
بهتر است حال که خود شبکه استانی کلمه "تبرستان" را در خیلی از موارد دیگر به شکل معرب آن "طبرستان" نمی نویسد شما هم در متن و لیدهای و تیترهای خبریتان تبرستان را اینگونه بنویسید. با سپاس فراوان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.